loading...
اكسپريا - ميني | اندروید | رایانه | طنز | عکس
پوريا بازدید : 3602 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (2)


بازی اکشن شکارچی سیاهچال Dungeon Hunter 5

عرضه شده توسط کمپانی “گیم لافت”

نسخه معمولی + نسخه مود شده + نسخه مگا مود

کسب امتیاز 4.2 در گوگل پلی

با گرافیک خیره کننده اچ دی

بازی Dungeon Hunter یا شکارچی سیاهچال، یکی از محبوب ترین بازی های اندروید به حساب می اید که با دارا بودن گیم پلی بسیار عالی و گرافیک اچ دی خیره کننده، کاربران بسیار زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرده است. این بازی محصولی از کمپانی نام آشنای “گیم لافت” می باشد. تا به حال 4 نسخه از بازی Dungeon Hunter عرضه شده بود که هم اکنون شاهد عرضه نسخه پنجم از همین بازی، برای گوشی های اندروید هستیم.

Dungeon-Hunter-5-cover

این بار در سایت، نسخه تست شده این بازی را برایتان آماده کرده ایم!

پوريا بازدید : 3327 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)


Kingdoms & Lords بازی جدیدی است که کمپانی محبوب Gameloft در سبک کژوال برای دستگاه های اندرویدی ارائه داده است. در این بازی شما وظیفه دارید حکومت پادشاهی خود را بسازید ، اسلحه بدست آورید تا با استفاده از آن ها پادشاه تاریکی را شکست دهید با این کار می توانید آرامش را به سرزمین خود باز گردانید و مردم خود را راضی نگه دارید.


پوريا بازدید : 3283 سه شنبه 24 مرداد 1391 نظرات (0)



آیا به اندازه کافی شجاع هستید تا No Gravity را بازی کنید؟!!

No Gravity یک بازی برای دستگاه های اندرویدی است که در این نسخه بر تبلت Nexus 7 و Tegra 3 نیز قابل اجرا شده است. شما در این بازی وظیفه دارید با شجاعت از موانع خطرناک گذر کنید ، با دشمن و سلاح های خطرناک آن ها رو برو شوید.

پوريا بازدید : 3215 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

Guns'n'Glory-WW2-Premium-v1.4.0-1


Guns’n'Glory WW2 بازی زیبای استراتژیکی است که شما را در یک فضای کارتونی و زیبا به جنگ جهانی دوم خواهد برد. شما می توانید یکی از دو کشور آلمان و آمریکا را انتخاب کرده و با آن کشور وارد جنگ شوید. ۴ واحد مختلف از نیروها، ۱۲ نقشه ی جنگی با ۳ حالت دشواری و آهنگ زیبا و پرهیجان متن از جمله ویژگی های این بازی زیباست. از ویژگی های دیگر این بازی می توان به وجود سلاح های مختلف و مخرب و وجود جنگ افزارهای متعدد و هواپیماهای جنگی بمب افکن و تجهیزات نظامی دیگر اشاره کرد که به زیبایی و طبیعی جلوه کردن صحنه های بازی افزوده اند.

 

پوريا بازدید : 3442 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

13444067041 بازی جذاب بسکتبال NBA JAM by EA SPORTS™ v2.00.38 Offline + دیتا


بازی بسیار زیبا NBA JAM عنوانیست که به هیچ وجه به قوانین حرفه‌ای اهمیت نمیدهد و در دنیای دیگری سیر می‌کند. دنیایی بسیار متفاوت و حرکاتی که تا کنون در مسابقات بسکتبال واقعی ندیده‌اید.گیم پلی بازی مهمترین نقطه‌ای است که تفاوت در بازی را ایجاد می‌کند. هر چه از بسکتبال می‌دانید کنار بگذارید و تنها Slam Dunk را در ذهنتان نگه دارید چون در NBA Jam فقط با Slam Dunk‌هایی عجیب و زیبا طرفید. حرکاتی که بزرگ نمایی در جزء جزئشان مشهود است و در بعضی موارد امکان انجامشان در دنیای واقعی غیر ممکن است. کدام بسکتبالیست است که بتواند تا حدود سقف استادیوم بپرد و در حین پرش چند حرکت آکروباتیک در هوا انجام دهد و بعد از همه‌ی اینها توپ را وارد سبد کند؟! مطمئن باشید حتی مایکل جردن هم نمی تواند! کل پایه و اساس این بازی هم همین آکروبات‌های مهیج است. پس مطمئن باشید که NBA Jam اولین بازی بسکتبالیست که در آن پرتاب‌های سه امتیازی را فراموش کرده و به دو امتیاز راضی می‌شوید.

پوريا بازدید : 3999 دوشنبه 16 مرداد 1391 نظرات (0)

Amazing Alex HD جدید ترین بازی ساخته شده توسط  کمپانی Rivio  است.

بازی شگفت انگیز با فیزیکی جدید از سازندگان پرندگان عصبانی!
ملاقات با الکس شگفت انگیز ! این بچه غژغژ با تخیل بی حد و مرز و منزلی پر از اسباب بازی های سرگرم کننده روبرو است که می تواند هر چیزی را به ماجراجویی تبدیل کند
 
amazing alex بازی زیبای Amazing Alex HD v1.0.0 برای اندروید
پوريا بازدید : 3763 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)


 


بازی فوق العاده N.O.V.A. 3  محصول جدید شرکت Gameloft است. نسخه های قبلی این بازی ار بهترین بازی های اکشن اندروید بوده اند و حالا نسخه جدید این بازی با گرافیک بهتر و دیتایی در حدود 2GB برای اندروید عرضه شده است.پ

هدف شما در این بازی از بین بردن دشمنانی است که قصد دارند زمین را نابود کنند. در این بازی شما کار هایی مختلف را انجام می دهید، مانند کنترل کردن خودرو

پوريا بازدید : 1772 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)

BLOOD & GLORY

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۱ و بالاتر

برخی برای تماشای قدرت می آیند و برخی دیگر برای تماشای شجاعت ؛ اما همه ی آنها برای BLOOD & GLORY می آیند !
این بازی که گرافیک خارق العاده ای دارد هیجانی نزدیک به یک مسابقه تن به تن واقعی  را در محید آندروید داده و احساس خشونت و انتفامی که در بین مبارز ها وجود دارد به بهترین گونه به نمایش در می آورد . هر مبارز ویژگی های خاص خود را دارد ؛ یکی تجهیزاتش کامل است و دیگری بازوی قدرتمند تری دارد اما همه برای جنگ آمده اند . اگر شما نیز روحیه جنگ طلبی دارید استفده از این بازی را که به صورت HD عرضه شده است از دست ندهید !

پوريا بازدید : 2996 یکشنبه 15 مرداد 1391 نظرات (0)


روش برطرف کردن مشکل خطای لایسنس بر روی بعضی از مدل ها اضافه شد !


پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آْسفالت چند سالی است که به عنوان برترین بازی ماشین سواری گوشی های موبایل یکه تازی می کند . از نسخه های جاوا و سیمبین نه چندان گرافیک بالا تا آی او اس و اندروید خارق العاده .
Asphalt 7: Heat بی شک گل سرسبد آسفالت ها می باشد که هم اکنون برای اندروید ارایه شده است . در این ورژن شما از میان ۶۰ اتومبیل برتر خودرو سازی های مشهور سراسر جهان نظیر فراری ، لامبورگینی ، آستون و مارتین اتومبیل های خود را انتخاب کرده و به مسابقات سراسر هیجان قدم بگذارید .
مسابقات در ۱۵ شهر متلف پهنه ی خاکی نظیر هاوایی ، پاریس ، لندن ، میامی و ریو برگزار خواهد گردید . ۱۵ لیگ مختلف با بیش از ۱۵۰ مسابقه در ۶ حالت متفاوت انتظار شما را می کشند .
اگر هوای سرعت و البته گرما کرده اید ، این نسخه از آسفالت را از دست ندهید .

پوريا بازدید : 3486 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)
این بار  Yummi v1.2.4 شما را سرگرم خواهد کرد!
بعد از Yumm آقا ! حالا Yummi خانم !
مثل قبل شما باید با محک زدن تمرکز و سرعت عمل خود را محک بزنید ، طوری که انگشت خود را درون دهان این جانور نگه داشته و قبل از اینکه شما را گاز بگیرد ، باید دست خودرا بکشید. اما این بار Yummi خانم ، گردنبند خود را به شما نشان می دهد و شما باید به آن دست بزنید البته اگر جراتشو دارید!
ویژگی های کلیدی بازی :
محیطی طنزآمیز و سرشار از هیجان !
افکتهای زیبای تصویری و صوتی چشم نواز !
گرافیک مطلوب 
قابل نصب روی تمام پردازنده ها

پوريا بازدید : 4228 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی انگری بردز اسپیس آندروید Angry Birds Space 1.2.2 Premium Android

..

Angry Birds Space 1.2.2 Premium Android Full

بازی موبایل پرندگان خشمگین فضایی آندروید

.

دانلود بازی Angry Birds Space  بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار انگری بردز برای آندروید Android منتشر شد. نام این نسخه جدید بازی انگری بردز فضایی نام دارد. این نسخه به گفته شرکت رویو Rovio انقلابی ترین و مهمترین نسخه از بازی پرندگان خشمگین می باشد.

درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان. این سایت را برای کسانی درست کرده ام که گوشی های اکسپریا مینی و مینی پرو دارند و می خواهند همیشه گوشیشان بروز و بهترین باشد و در کنار آن به گذاشتن نرم افزار و بازیهای کامپیوتر و همچنین سرگرمی و طنز می پردازیم . ضمنا این سایت هر روز آپ است. " پوریا "
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    میزان رضایت شما از سایت ما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3531
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 166
  • بازدید امروز : 598
  • باردید دیروز : 1,266
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 6,054
  • بازدید ماه : 6,054
  • بازدید سال : 119,577
  • بازدید کلی : 1,310,736