loading...
اكسپريا - ميني | اندروید | رایانه | طنز | عکس
پوريا بازدید : 9486 یکشنبه 08 مرداد 1391 نظرات (4)

رام رسمی 2.3.4 برای xperia mini و mini pro

 

رام رسمی ۲٫۳٫۴ برای گوشی محبوب xperia mini و مدل pro این گوشی عرضه شده است! با نصب این رام شاهد تغییرات چشمگیری و برطرف شدن مشکلات نسخه های قبلی خواهید بود برخی از ویزگی های این رام عبارت اند از:

برطرف شده مشکلات نسخه قبلی

استفاده کمتر از سخت افزار

کاهش مصرف باطری

ظاهری زیبا

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Morteza در تاریخ 1392/11/05 و 11:50 دقیقه ارسال شده است

سلام... اکسپريا نيني من 4.0.4 هست ميخوام روتش کنم ميترسم مشکلي واسش پيش بياد شکلک ميشه راهنماييم کني؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط saeed در تاریخ 1392/10/02 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

رمز عبور را فراموش کرده ام

این نظر توسط shayan در تاریخ 1391/11/20 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

با سلان=م من یه سوال داستم میخواستم ببینم بازی بتمن رو اکسپریا مینی اجرا میشه یا نه
اگه اجا میشه با نسخه ی بدون روت دان کنم یا که اول گوشیمو روت کنم بعد با نسخه ی روت شده اجرا کنم خواهشا سریع جواب بدین به این نظر
تو خود سایت یا ترجیحا به ایمیلم
اب تشکر

این نظر توسط HAMID در تاریخ 1391/09/13 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

عزیز من آموزش رو هم بگو الهی دورت بگردمشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان. این سایت را برای کسانی درست کرده ام که گوشی های اکسپریا مینی و مینی پرو دارند و می خواهند همیشه گوشیشان بروز و بهترین باشد و در کنار آن به گذاشتن نرم افزار و بازیهای کامپیوتر و همچنین سرگرمی و طنز می پردازیم . ضمنا این سایت هر روز آپ است. " پوریا "
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    میزان رضایت شما از سایت ما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 93
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 3531
  • کاربران آنلاين
  • 01.antonioawalo
  • 02.raymondkew
  • 03.thomashef
  • 04.michaelbat
  • 05.bryanspaws
  • 06.hermantug
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 166
  • بازدید امروز : 687
  • باردید دیروز : 1,266
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 6,143
  • بازدید ماه : 6,143
  • بازدید سال : 119,666
  • بازدید کلی : 1,310,825